Optimaliseren van uw aankoopprocessen
Uw secretariaat bestelt kantoormaterialen, relatiegeschenken en regelt de catering. Uw financiële cel gaat over de verzekeringen, energie- en telefoniefacturen. Uw IT-dienst zorgt voor de aankoop van hardware en software. Facility zorgt voor de cleaning services en het afvalbeheer. Uw fleetmanager beheert uw wagenpark zoals een goede huisvader.
Hoeveel controle heeft u over uw indirecte kosten?
Kan elke dienst of elke persoon in uw bedrijf autonoom kleine bestellingen plaatsen? Zijn uw lopende contracten al een tijdje niet meer herzien? Hebt u geen geautomatiseerd bestelsysteem? Zit de verantwoordelijkheid van de aankopen bij de operationele verantwoordelijkheid? Dan is de kans reëel dat u te veel betaalt.
Kostenbesparingen door procesoptimalisatie >> More for less!
Indirecte goederen en diensten aankopen, vraagt specifieke knowhow en marktkennis. Wilt u de indirecte kosten verlagen, dan zijn duidelijke aankoopprocedures en -processen ook een must. Onze procurement consultants evalueren de huidige aankoopflow, stellen de nodige verbeteringen voor en installeren een hands-on ‘procure to pay process’. Een aanpak die de nodige maturiteit brengt in uw aankooppolitiek en uw indirecte kosten op lange termijn verlaagt. We bekijken de processen steeds end-to-end.
Altijd een win-win >> No cure, no pay!
Dankzij het ‘no cure, no pay’-model, werken wij op resultaat. Boeken wij geen succes? Dan kost het u niets. Realiseren wij strategische kostenbesparingen voor uw bedrijf? Dan is dit voor beide partijen een win-win!
Meer items